Yüksek Standartlarda Hazır Ofis hizmeti

Bilgisayarınızı getirin, tam donanımlı modern hazır ofislerimizde çalışmaya hemen başlayın. Ofisinizin idari işlerini yönetmekle kaybettiğiniz zamanı artık işinizi nasıl büyüteceğinizi düşünmeye harcayabilirsiniz. Zamanınızı da paranızı da boşa harcamayın. Profesyonel hazır ofis hizmetleri ile güvenli ve mutlu çalışmanın keyfini yaşayın. Ofisiniz hazır siz sadece işinize konsantre olun.


layout styles

Demsa Ofis Projesi

İstanbul'un kalbinin attığı yeni bir iş merkezi

Hazır ofisiniz hesaplanamayan maliyetleri de hayatınızdan tamamen çıkarır

  • 5 Bölge
  • 350+ Uzman Çalışan
  • ile yoluna devam eden Demsa Güvenlik 360° Güvenlik Sistemleri ile burada güvendesiniz

Prestijli Ofisler

Sizin için hazırlanan ofislerde verimle çalışıp işinize odaklanırken, tüm talepleriniz için deneyimli ofis ekiplerimiz size yardımcı olsun.

  • Genel giderlerin tek faturaya dahil olduğu paketler sayesinde, yıllık giderlerinizi kolaylıkla hesaplayabilir ve tüm gizli maliyetlerden kurtulabilirsiniz.
  • Hazır ofis konsepti gelişime odaklı olanları heyecanlandıracak kadar gerçekçi ve yenilikçi vizyonu ile tüm girişimcilerin hizmetindedir. Bilgisayarınızı alıp gelin, sadece işinize odaklanın. Tasarımı, teknolojik alt yapısı ve prestijli konumu ile verimli çalışma alanlarınız hazır.
  • Dem Ofis olarak tüm detaylarını düşünerek bilgi teknolojileri alt ,yüksek kuruluş sermayesi,, asistan ve mutfak giderlerini düşünmeden işinize hemen başlayabileceğiniz ofisler tasarlıyoruz.
  • Farklı m2’lerde her şey dahil hazır ofislerde Modern ofis mobilyaları, dolaplar ve koltuklar ile vip ofis deneyimi yaşayabilirsiniz
  • Kişiye özel dahili numaralı sabit telefonlar ve Yüksek hızda kablolu ve wireless internet ile ekstra ücret ödemeden profesyonel destek alabilirsiniz
  • Bağımsız klima ve merkezi ısıtma sistemleri ve Çok fonksiyonlu yazıcı ve LCD TV imkanı
  • Boya, badana, dekorasyon, altyapı maliyetleri,Aidat, elektrik, su, doğalgaz,internet maliyetlerinden kurtulabilirsiniz.
  • Kira stopajı, temizlik, güvenlik hizmeti maliyetleri için ekstra bir bütçe ayırmanıza gerek kalmaz.
  • Su, çay, kahve ve mutfak giderleri ve ekstra ofis maliyetlerinden etkilenmezsiniz.
  • Ofisinizi dilediğiniz süre boyunca sözleşme yapabilirsiniz
  • Tam donanımlı fark yaratan toplantı odalarından faydalanabilirsiniz.
  • Tüm ofis maliyetleri için tek fatura ödersiniz Şirketiniz büyüdükçe adres değiştirmeden ofisinizi de büyütebilirsiniz.